Salata de tofu cu oua de prepelita

CE GATIM

 Am primit zilele acestea de la un vecin de blog 11 oua de prepelita. De curiozitate, am facut un pic de research pe net si am aflat numai lucruri excelente despre aceste oua.  Li se mai zice „micile perle pestrite” – asta spune deja mult despre ele. M-am gandit ca nu e cazul sa le fac „ochiuri”,  ci sa incerc o alta reteta.   Am ales ceva simplu, rapid, ceva care  sa nu-mi dea batai de cap la prima incercare. A iesit o salata usoara si delicioasa, pe care v-o recomand.

Ingrediente:

1. 10 oua de prepelita (s-a nimerit sa am 11, le-am folosit pe toate)

2. o mana de rucola

3. 150g tofu (cu ardei), taiat cubulete

4. cateva frunze de busuioc
5. cateva masline
6. 5 rosii cherry
7. 5 ridichi

Pentru dressing: o jumatate de lamaie, ulei de masline, sare

Fierbeti ouale de prepelita timp de 2 minute. Dupa ce s-au fiert, lasati-le 10 minute  intr-un vas cu apa rece.

In acest timp spalati rucola si legumele, taiati ridichile in felii subtiri si rosiile in jumatati sau sferturi.

Dupa ce s-au racit oule, curatati-le de coaja (curatarea lor e un pic mai grea decat a celor de gaina, cere un picut de rabdare) si taiati-le in jumatati.

Amestecati toate ingredientele, stoarceti zeama de lamaie si stropiti salata cu ulei de masline. Adaugati si putina sare.

Timp de preparare: 20-25 minute

Pofta buna!

3 gânduri despre &8222;Salata de tofu cu oua de prepelita&8221;

  1. In sfarsit!!! Un post dupa atata timp. Asteptam demult!! Felicitari, o salata usoara si foarte gustoasa (sunt sigura!!). Abia astept sa o incerc. Sper sa nu mai existe aceasta pauza de cativa ani pana la urmatorul post😦 Sanatate!

Lasă un răspuns

