Desert cu cocos a.k.a. Raffaello

CE GATIM

Ingrediente:

1. 200g fulgi nuca de cocos (150g pentru aluat, 50g pentru ornat)

2. 50g ciocolata alba

3. 100g biscuiti

4. 70g migdale

5. 200ml smantana dulce, grasa (32%)

6. 100g unt

7. 4 linguri zahar praf

Cocosul (150g), migdalele si biscuiti se pun intr-un bleder

si se macina bine

Intr-o tigaie se pune smantana la foc mic. Cand incepe sa fiarba se adauga zaharul praf,

ciocolata alba

si untul

Se omogenizeaza si se toarna peste ametecul de cocos. Se framnata bine si se lasa la racit. Din aluat se fac apoi bile

care se trec prin cocos.

Pofta mare!

6 gânduri despre &8222;Desert cu cocos a.k.a. Raffaello&8221;

  1. Am fost şi eu în vizită şi, dacă tot am tras un ochi pe-aici, am zis să las şi-un semn, pentru că prea mi-a plăcut ce-am văzut!

  2. Usor de facut, poate cam migaloase, dar foarte delicioase. Le-am preparat si eu de Paste, pe langa pasca si cozonac si au fost apreciate.

Lasă un răspuns

