Varza la cuptor, cu lamaie

CE GATIM

Ingrediente:

1. o varza medie

2. 50ml ulei de masline

3. o lamaie

Am gasit reteta aceasta de varza la cuptor si mi s-a parut interesanta si extrem de simpla:  se curata varza de frunzele de deasupra si te taie in jumate ,apoi fiecare jumatate in sferturi. Cotorul se lasa intreg pentru a tine foile de varza impreuna.

Se aseaza varza intr-o tava, se pune uleiul peste, se sareaza si se pipereaza

Se baga la cuptorul incins la 230 grC si se lasa cca. 30 de minute, pana incepe sa se rumeneasca sau, daca doriti, pana e rumenita de-a binelea. La jumatatea timpului puteti sa o intoarceti.

Se scoate varza de la cuptor si se stoarce peste sucul de lamaie.

Eu am „servit-o” cu niste virsli fierti in moare. Combinatia e excelenta! Daca credeti ca este cazul puteti pune si smantana peste varza.

Pofta mare!

2 gânduri despre &8222;Varza la cuptor, cu lamaie&8221;

  1. Foarte frumos blog, l-am citit pe tot, retete simple, locuri superbe, fotografii nemaipomenite. Cu virsli m-ai ucis, sper sa ajung anul asta in zona Hategului sau chiar la Salas sa iau, sunt renumiti. Felicitari.

Lasă un răspuns

