Pensiunea ‘Cabana Motilor’ – Marisel, Cluj

UNDE MERGEM

cabana motilor

Cand am inceput acest blog mi-am propus sa nu fac nici un ‘review’ la pensiunile in care stau sau la restaurantele in care mai mananc. Dar m-am simtiti atat de bine la Cabana Motilor din Marisel incat nu m-am putut abtine.

cabana motilor marisel In primul rand totul e facut cu  multa grija si se simte pasiunea celor doi tineri care conduc pensiunea. Sincer, imi pierdusem speranta ca in Romania se pot face lucruri care inainte de toate au menirea sa placa.

Totul este facut numai din lemn sau fier forjat, nici urma de pal sau plastic. Iar linistea e liniste, curatenia e curatenie, mancarea e mancare. Bunul-simt este bun-simt.

Dar pe langa toate acestea natura este si ea minunata. Culmi domoale, aer curat, si brazi. Fiecare fereastra a cabanei este un tablou in sine

ferestre

Toate se pot admira de pe terasa

marisel 133

marisel

marisel 169

Da, e gura de rai pe-un picior de plai.

Si chiar daca nu aveti de gand sa va cazati merita sa va opriti  la o ciorba sau o tocanita servite cu o grozava paine de casa, la un delicios sirop de zmeura sau la o prajitura cu fructe de padure.

prajitura cu fructe de padure

De fapt, tot ce am mancat acolo a fost foarte-foarte gustos.

Bun. Nu vreau insa sa inchei fara a pomeni de cele doua jucause pisicute ale pensiunii, frate si sora, care pe mine unul m-au amuzat non-stop

pisicute

De la cabana puteti merge catre lacul Belis-Fantanele (13km), Padis sau va puteti plimba prin minunatul Marisel. Sau pur si simplu puteti sa va intindeti la soare si aer curat in spatioasa curte din spatele cabanei.

Cum ajungeti:

Cluj-Gilau-Somesul Rece-Marisel 50km

Alte informatii puteti gasi pe site-ul pensiunii

5 gânduri despre &8222;Pensiunea ‘Cabana Motilor’ – Marisel, Cluj&8221;

  1. Superb. Am trecut pe acolo, cautand un loc de campare si am remarcat pensiunea, chiar si asa – in viteza.

    Mie mi se pare chiar o idee foarte buna sa faci review locurilor deosebite pe care le vizitezi, ne este tuturor de folos sa aflam despre asemenea locuri – si mai ales despre servicii de calitate.

  2. Totul a fost de vis!Peisajul este mirific,mancarea delicioasa,gazdele foarte ospitaliere,tot timpul foarte atente la nevoile clientilor…acolo pana si pisicile dorm impreuna cu cainii:)Vom reveni cu placere acolo de cate ori vom avea timp pentru a ne incarca bateriile la maxim…pupici multi pentru voi si pentru Pufulet,Dona,Misu si Roscatica

  3. Super!
    Clujenii nostri nu glumesc,sunt NR.1,NR.1,da NR.1.
    Sa va binecuvanteze bunul Dumnezeu pt.tot ce faceti!

Lasă un răspuns

