Marisel – jud.Cluj

UNDE MERGEM

Marisel (3)

Nu o sa scriu prea multe despre acest loc incredibil, voi lasa imaginile sa vorbesca. Va spun totusi ca e la 50km de Cluj, are 8594ha si e asezat intre 1150 si 1250 m

Si ca mi-am dat seama unde cei de la windows isi creeza desktop-urile

Marisel (6)

Cum ajungeti:

Cluj-Gilau-Somesul Rece-Marisel 50km, drumul este bun

Mai multe informatii: www.marisel.ro

Drum bun!

7 gânduri despre &8222;Marisel – jud.Cluj&8221;

  1. Un loc splendid, ceva de genu poti sa gasesti si in zona Homorod (jud. Harghita )😉
    Felicitari pentru poze😉
    P.S. De ce nu incerci sa te afirmi cu ele si pe deviantart.com ?

    1. Sper sa ajung la un moment dat si in zona Covasna-Harghita, anul asta a fost cam nasol cu concediul.
      Cat despre afirmare, ce sa zic, incerc pe blogul asta si in alte cateva locuri. Deviantart n-am incercat.

  2. Ai urcat, cumva, si la Marisel Staiesti?
    Este chiar capatul ,, drumului”, candva mergea acolo un autobuz direct din Cluj! Vezi muntele Gaina de aici, este incredibil! Am fost in acest catun acum mai multi ani, si tare mi-as dori sa refac traseul! Iti multumesc pentru fotografii!

Lasă un răspuns

