Stufarisul de la Sic – Cluj

UNDE MERGEM

stufarisul de la Sic

N-am mai postat nimic de mai mult de-o saptamana asa ca m-am gandit sa revin cu un loc incredibil sau mai degraba ireal: Stufarisul de la Sic, judetul Cluj. Imaginile v-ar putea pacali, ati putea crede ca sunt din Delta

podet in stufaris

Un podet de lemn strabate cam un kilometru de stufaris, oprindu-se la doua umbrare acoperite cu stuf si la un foisor care domina intrega arie si din care puteti bucura de frumuseatea zonei

intrarea in stufaris

foisor

chiosc

Nu sunt foarte multe de facut aici. Doar sa umbli in liniste printre stuful care devine totul; veti vedea ca monotonia are si ea  beneficiile ei. Esti tu, cerul si stuful – nimic altceva.

foisorulin stuf
din foisor

Stufarisul de la Sic „este o rezervatie zoologica si botanica, reprezentand un rest inca aproape nealterat din intinsele terenuri umede saraturate care au existat pana la inceputul secolului în bazinul Fizesului si în alte puncte ale Campiei Transilvaniei.”  – http://comunasic.ro/

stufaris sic

Cum ajungeti:

Din Cluj cam 35km prin Apahida-Jucu-Visea-Coasta-Sic. Din Jucu puteti urma indicatoarele care indica Manastirea Nicula. Drumul e cam de nota 7, sunt cateva portiuni in care trebuie sa mergi cu grija.

Tot din Cluj, mai exista o varianta mai lunga, cu un drum bun dar nu atat de pitoresc – prin Gherla apoi Sacalaia si Sic: cam 60km.

16 gânduri despre &8222;Stufarisul de la Sic – Cluj&8221;

  1. Fotografii interesante, ma bucura postarea lor,cu atat mai mult cu cat am cunoscut aceasta zona inca din copilarie.Felicitari autorului si astept noi postari. Cu bine !

  2. este de vis, intr-adevar. eu nu l-am mai prins verde, dar tot mi s-a parut superb. din pacate acum a ars, poate ati auzit. si uite-asa se distrug si putinele lucruri fenomenale pe care le are tara noastra micuta.

  3. Eu chiar la acest sfarsit de saptamana am trecut pe acolo.
    Este intradevar superb, mai ales acum ca e verde:D
    Eu sunt organizator de excursii, iesiri si asa mai departe…..cu drag, daca sunt doritori, putem organiza o iesire pana acolo, sa vada toata lumea ce locuri minunate are tara noastra.
    Pentru mai multe detalii, puteti sa imi scrieti la adresa de email cosmyna_91@yahoo.com sau la nr de tel 0757464988

    Toate cele bune!

  4. Folositi varianta a doua de drum. E mai lunga si e muuult mai buna. Prima varianta… doar daca aveti SUV si 4×4.
    In rest… genial. Nimic de comentat.

  5. Pingback: Anonim
  6. Salut; post-ul tau ne-a indrumat bine spre stufarisul de la Sic; chiar caca drumul pana acolo e o provocare (de la Cluj, via Jucu de jos), destinatia e intr-adevar o oaza de liniste, confort si relaxare

Lasă un răspuns

