Paste cu sos de rosii si vinete

CE GATIM

penne rigate sos de rosii si vinete

Inca o zi cu mult soare, inca o zi cu o reteta de vara

Ingrediente:

1. 300g paste Penne Rigate

2. o vanata mica (eu am folosit patru felii dintr-o vanata mai mare) – 100-150g

3. 3 rosii dulci

4. 2 catei de usturoi

5. busuioc

legume

6. ulei de masline extra virgin

7. o lingurita de zahar pudra

Am taiat vanata in felii pe care le-am sarat

vinete felii

si le-am lasat 20min la scurs, intr-o strecuratoare. In acest timp am curatat rosiile, le-am taiat cubulete apoi le-am pasat intr-un bol, impreuna cu o lingurita de zahar pudra, sare si piper.

rosii

Cateii de usturoi i-am pus la copt intr-o tigaie, fara ulei.

usturoi

Dupa 2 minute i-am luat, i-am curatat, l-am tocat si l-am pus peste rosii

Dupa ce feliile de vinete au lasat ceva din apa, le-am spalat si le-am sters bine cu prosoape de hartie. Le-am uns cu ulei de masline, am pus sare si piper si le-am pus pe grill pana ce s-au inmuiat bine.

vinete grill

Intr-o tigaie am turnat  ulei de masline (cam 3 linguri) si am adaugat sosul de rosii.

sos rosii

Am lasat sosul 10-15 minute si am adaugat vinetele taiate cubulete

sos de rosii cu vinete

Dupa 5 minute am luat sosul de rosii cu vinete de pe foc.

Am pus pastele la fiert cu o lingura de ulei si cu sare. Dupa ce s-au fiert le-am asezat imediat intr-o strecuratoare si le-am trecut printr-un jet de apa rece pentru a nu deveni lipicioase.

Intr-un bol mare am amestecat sosul cu pastele si le-am lasat 15 minute sa se patrunda

paste cu sos de rosii si vinete

Pofta mare!

4 gânduri despre &8222;Paste cu sos de rosii si vinete&8221;

  1. Buna papa ai facut, dar ai uitat sa presari putin parmigiano „Regiano”

    Este recomandat la tipul acesta de paste

  2. am facut aceasta reteta pt cina a iesit super,sper sa incerce si altii retete usoare de vara,mai ales ca am nimerit niste rosii tare bune.o seara buna

Lasă un răspuns

