Rulouri de vinete umplute cu branza

CE GATIM

rulouri de vinete

Va plac vinetele? Si mie.

Dupa succesul pe care l-au avut vinetele la grill mi-am propus sa fac o variatiune pe aceeasi tema. M-am gandit la vinete umplute si, cum vara nu prea am chef de carne, varianta cu branza a iesit castigatoare. Am folosit feta dar daca nu va dati in vant dupa ea, la fel de bine se poate folosi mozzarella, cascaval sau urda. Am pus si ceva nuca pentru ca merge foarte bine cu feta. Pasta de feta cu nuca se poate servi si singura, cu o paine pajita si struguri. Dar sa revin la rulourile de vinete umplute cu branza

Ingrediente:

1. 2 vinete

vinete

2. 200g feta (urda, mozzarella sau cascaval)

3. 75g miez de nuca

4. cateva fire de marar (optional)

feta, nuci, marar

5. ulei de masline

Se spala bine vinetele si te taie felii, pe lung

vinete felii

Se stropesc cu ulei de masline, se sareaza si pipereaza, si se pun la grill

vinete grill

( Cam asa arata vinetele la  grill in cuptorul meu. Spun cam asa pentru ca de fapt gratarul sta la ultimul ‘etaj’.  Daca nu aveti un cuptor electric puteti folosi un grill de fonta, pe aragaz)

Am lasat vinetele cam 15 minute pe fiecare parte. Intre timp am framantat feta  cu nucile macinate (mai degraba strivite) si cu mararul tocat.

rulouri de vinete umplute (4)

Cand vinetele s-au copt bine, le-am scos si le-am umplut una cate una pentru a fi fierbinti atunci cand le rulam

rulou vinete

Puteti sa mai adaugati un pic de ulei de masline peste. Se pot manca atat calde cat si reci.

rulouri de vinete umplute

Pofta buna!

timp de preparare: 45min

<< Cas pane

5 gânduri despre &8222;Rulouri de vinete umplute cu branza&8221;

Lasă un răspuns

