Gradina Zmeilor din Galgaul Almasului – Salaj

Gradina zmeilor

Gradina Zmeilor e cel putin ciudata. Cateva stanci spectaculoase care rasar parca de nicaieri

Gradina zmeilor Galgaul Almasului

Trebuie intai se le vedeti in ansamblu, de pe terasa de deasupra lor iar apoi sa reveniti la punctul de plecare pentru a ajunge printre ele. 2-3 ore aveti ce vedea.

Galgaul Almasului Gradina zmeilor

Cativa zmei sunt accesibili si va puteti urca fara vreun echipament special. Dar sunt si pereti excelenti pentru cataratori

gradinazmeilor

Stancile au un aspect foarte interesant, iti lasa impresia ca urmatoarea ploaie mai serioasa le va spala de tot.

gradina zmeilor stanci

Merita sa mergeti sa vedeti Gradina Zmeilor

Cum ajungeti:

Din Cluj pe E81 (spre Zalau) pana in comuna Sanmihaiul Almasului, apoi faceti dreapta inspre Hida-Balan-Jibou. Gradina zmeilor este in comuna Balan, sat Galgaul Almasului. In sat exista un indicator care va arata directia catre Gradina (inspre stanga). De la drum mai faceti 1km pe drum de tara (treceti pe langa niste sere) pana ajungeti la un platou pe care se afla o pensiune si un chiosc.  Pana in Galgaul Almasului drumul este bun, fara probleme. Din Cluj, cam 70km.

In apropiere se afla si Gradina Botanica din Jibou si Cetatea Porolissum care merita sa fie vizitate.

~ prin simplis pe 12/05/2009.

11 Răspunsuri to “Gradina Zmeilor din Galgaul Almasului – Salaj”

  1. Minunat loc, mersi de pont :).
    Am petrecut o sambata frumoasa aici si la Gradina Botanica din Jibou.

  2. Ma bucur ca am fost de ajutor.

  3. frumos loc,din galgau almas e mama mea…

  4. aici m-am nascut loc de care ma leaga multe amintiri frumoase.Ma bucur ca pot si aici in Australia sa arat colegilor ce frumoasa-i Romania.

  5. [...] Eu nu stiam de ea. Voi? Clic aici. Pentru niste alte poze superbe clic aici. [...]

  6. Eh, iata un loc de care n-am auzit niciodata si nici n-am stiut ca exista asemenea formatii naturale in Romania. Natura a creat aceasta gradina pentru a-si arata maretia si superioritatea…caci noi ce suntem? Doar niste boabe in nisipul infinitului…..Din nou…o prezentare foarte frumoasa!

  7. Avem si noi ardelenii locuri foarte frumoase care ar trebui sa devina mai publicitare pentru care nu cunosc zona.Frumos loc.

  8. Comentarul meu este ca am ramas fara cuvinte.Sigur la vara am sa merg sa vad.
    Neaparat trebuie mediatizat. Sunt foarte mandra ca avem asa ceva.

  9. imi place foarte mult si ma bucur ca am vizitato ce excursie minunata

  10. un loc care merita vizitat,oameni ospitalieri si un foarte bun primar care s-a implicat total pentru ca acest loc sa arate splendid.Serban

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers