Ciorba radauteana

CE GATIM

ciorba-radauteana-003

Ciorba radauteana e una din ciorbele mele preferate si tototdata o ciorba care imi iese excelenta de fiecare data. Seamana foarte bine cu ciorba de burta asa ca, daca aveti mofturosi prin familie o poate inlocui cu succes. Pe cat e de gustoasa, pe atat de simplu este de preparat. Haideti sa vedeti cum:

Ingrediente:

1. un piept depui cu piele si os

ciorba-radauteana2

2. un morcov, o ceapa, un ardei, o radacina de patrunjel

ciorba-radauteana-1

3. 4oua

ciorba radauteana

4. 300g smantana

5. unu-doi ardei iuti in otet

6. 5 linguri otet de pe ardeii iuti

7. 2-3 catei de usturoi

Dupa ce sunt curatate, legumele se spala si se pun intregi la fiert impreuna cu puiul pentru circa 20min (pana cand puiul este fiert iar morcovul se poate intepa usor cu furculita). In acest timp galbenusurile de la cele 4 ouo seamesteca cu 300g smantana

ciorba-radauteana-3

Dupa ce legumele si puiul s-au fiert se scot din oala iar oala se trage de pe foc. In apa se pun ardeii iuti tocati, pe rand, gustand pentru a vedea cat de iute este supa

ciorba-radauteana-5

si se drege cu otet, sare si piper. Morcovul si usturoiul  se dau pe razatoare (puteti sa radeti morcovul mai mic decat l-am ras eu acum)

ciorba-radauteana-4

si se aduga in supa.

Urmeaza sa turnati in ciorba ouale si smantana. Pentru a evita ca ciorba radauteana sa se taie va trebui sa adaugati supa, putin cate putin, amestecand in acelasi timp, peste amestec. Cam 5 polonice de supa ar trebui sa fie suficient. daca temperatura amestecului a ajuns aproape de cea a supei puteti sa le amestecati.

Puiul fiert se dezoseaza, i se inlatura pielea si se taie (rupe) in fasii subtiri care urmeaza fibrele muschiului

ciorba-radauteana

Se adauga peste restul ciorbei.

Se serveste cu ardei iuti in otet si multa smantana

ciorba-radauteana-003

Pofta buna!

timp de preparare: 1h

10 gânduri despre &8222;Ciorba radauteana&8221;

  1. Multumesc de reteta asta! Acum o luna am mancat prima data undeva prin Vatra Dornei si mi-a placut foarte mult.

    Zilele astea o sa-ncerc🙂

    spor

    1. Pai reteta e luata de la doi pasi de Vatra Dornei, din Campulung Moldovenesc, asa ca nu ar trebui sa ai vreo surpriza🙂.
      Pofta buna si te mai astept!

      Mult spor si tie si felicitari pentru photoblog!

      1. Cu toate ca nu am gasit pe aici (Bruxelles) piept cu piele si os si ardei iute i otet. adevarul e ca nici nu am cautat prea mult… a iesit o minunatie de ciorba🙂
        Asa ca, multumesc inca o data. In 20 minute am pauza de masa. Mi-am luat cu mine :)))

        Te salut

        gabi

  2. intr-adevar,delicioasa .Totusi eu nu am stiut cand se adauga usturoiul ….Dar chiar si asa foarte bune! felicitari pentru informatiile din blog;-)

  3. foarte buna ciorba . deja o gatesc a 10 oara dupa aceasta reteta.va multumesc si incerca-ti cu incredere

Lasă un răspuns

