Mancare de vinete si dovlecei

CE GATIM

ghiveci legume

Daca tot e vara si e plina piata de legume, m-am gandit la un ghiveci cu vinete si dovlecei. Plin de arome si prospetime, simplu de preparat; o mancare usoara pentru zilele acestea calduroase

Ingrediente:

1. o vanata si un dovlecel

vinete si dovlecei

2. 3 rosii, 2 ardei, 3 fire de ceapa verde, 2-3 catei de usturoi, cateva fire de patrunjel, putin rozmarin si un pic de cimbru

legume

Daca doriti sa fie un pic mai consistenta mancarea, puteti adauga, cu un sfert de ora inainte de a o lua de pe foc, 2-3 linguri de orez. Daca e nevoie mai adaugati putina apa.

Se spala legumele.

Intai se caleste putin ceapa impreuna cu usturoiul si ardeiul (taiate marunt).  Vinata, dovlecelul si rosiile se taie cubulete (dovlecelul si rosiile se curata in prealabil de coaja) si se pun peste. Se adauga patrunjelul tocat si frunzulitele de rozmarin. Se sareaza si se pipereaza si se lasa 45 de minute sa fiarba, amestecand cam la 10 minute.

mancare de vinete si dovlecei

Pofta buna!

timp de preparare: 60min

<< clatite cu afine si sos caramel

gogosi>>

alte retete cu vinete:

rulouri de vineteRulouri de vinete umplute cu branza

vinete grill cu rosiiVinete la grill cu rosii

5 thoughts on “Mancare de vinete si dovlecei

  1. blogul este minunat.am fost foarte placut surprins de complexitatea si de felul in care faceti totul sa para extrem de usor fata de alte bloguri care nici nu se ostenesc sa explice nici pe departe ,macar pentru incepatori/incepatoare.excelent!am facut un top cu blogurile preferate,desigur ca va numarati printre fruntasi(ca sa zic asa).FELICITARI

  2. reteta asta am incercat`o si eu…intr`adevar e foarte gustoasa; am facut deja de mai multe ori si ne place tare mult,mie si familiei. asa ca…multumim mult! :)

  3. O sa-l pun la favorit si mai ales aceasta retete, pe care am de gand sa o pun si in practica cu prima ocazie :) Acum este seara si este tarziu, dar voi reveni, in mod sigur.. Nu m-am gandit niciodata la combinatia dintre o vanata si un dovlecel. O sa ii spun si iubitei mele reteta :) Maine o sa rasfoiesc blogul, poate gasesc si altceva interesant.

    Multumesc pentru reteta !

Lasă un răspuns

