Mancare de naut cu piept de pui

CE GATIM

mancare de naut cu piept de pui

Daca nu ati incercat pana acum o mancare cu naut e timpul sa o faceti. E si gustoasa, e si sanatoasa.

Fiind prima reteta cu naut pe care o prepar, m-am gandit la ceva simplu, pentru a nu avea suprize. Am avut totusi o surpriza: a iesit o mancare delicioasa, foarte usor de facut. Si ca o informatie suplimentara, daca aveti probleme cu colesterolul, nautul e unul din alimentele care va pot ajuta.

Ingrediente:

1. 250g naut din conserva, fiert (spalat si scurs bine)

naut

2. 2 rosii + 3 linguri suc de rosii

3. o ceapa verde

4. un catel de usturoi

5. o jumatate de ardei

legume

6. cateva frunze de busuioc, chili, sare, piper

7. 200g piept de pui, dezosat

Pentru inceput se  taie pieptul de pui cubulete, se sareaza si pipereaza, se condimenteaza cu chili si se pune la prajit intr-o tigaie, cu 3 linguri de ulei

naut cu piept de pui

Cam in zece minute este gata si il putem muta pe o farfurie.

In uleiul in care am prajit puiul se pun la calit ceapa, usturoiul si ardeiul. Dupa ce s-a inmuiat bine ceapa si a devenit aurie se adauga rosiile decojite si taiate cubulete, sare si piper

mancare de naut  -rosii

Am mai adaugat 3 linguri de sos de rosii si cam 75ml de apa. Am lasat sa fiarba 10-15 minute, pana cand a scazut apa, si am adaugat si nautul impreuna cu cateva frunzulite de busuioc

mancare de naut

Am mai lasat 2-3 minute nautul pe foc pentru a se patrunde

mancare de naut cu carne de pui

Pofta buna!

timp de preparare: 40min

6 thoughts on “Mancare de naut cu piept de pui

  1. Arata tare bine! Iti mai recomand sa incerci nautul crud, sa-l fierbi ca pe fasole, timp de 1-1.5 ore, impreuna cu niste carne + ceapa si morcov, iese delicios. In oala sub presiune dureaza mai putin.

    1. Data viitoare asa am sa-ti urmez sfatul. Dar acum, fiind prima incercare am zis sa iau prefiert, sa nu ma obosesc prea mult si sa nu imi placa.
      Oala sub presiune e pe lista de prioritati…

  2. Reteta asta e superba! Mare amatoare de naut fiind, nu pot decat sa ma felicit ca am gasit-o (si sa te felicit pe tine pentru blog!). Cu naut mai fac o salata, iaca: nautul de conserva se scurge, se stropeste generos cu ulei de masline extra feciorelnic, se adauga usturoi zdrobit prin presa (in functie de cat de usturoiata iti place afacerea), sare si eventual cateva frunzulite de patrunjel, asa, de dragul cromaticii. Se serveste cu paine proaspata neagra.
    Cu nautul proaspat nu mi-a iesit – am fiert la el in disperare si in final gustul a fost mult sub cel al nautului italienesc de conserva. Poate n-am nimerit soiul al bun.

Lasă un răspuns

